lördag, oktober 03, 2009

Min personlighetstyp

Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.

Karriärer som skulle kunna passa:

Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.


Jaha, så helt fel ute är jag inte. Jag är ju Personalvetare....och förutom förskole- och dagispersonal så skulle jag kunna tänka mig alla dessa yrken.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sitter och tänker på dig. Jag ska krama sig i morgon..
Jag när liten unge är lämnad. PUSS!