måndag, augusti 03, 2009

Fattar nada


Tog upp semesterfrågan med Mannen igår. Gick på ganska hårt. Han var rätt tjurig och sa typ att han kanske skulle ta några timmar i veckan.

När jag nästan grät så säger han argt "ja men jag ska ju ha två veckor semester nu! Sluta bråka!"

Va?????????

Skojar han????

Vad fan menar han?
??????????????????????????????????????????????????????????????

Djävla skitgubbe! Känner han inte mig alls? Jag behöver veta, jag behöver fasta rutiner, jag behöver ordning och reda eftersom det är fullt kaos i mitt huvud. Jag förstår ingenting.

Ingenting.

Kan det verkligen vara så illa att han tror att jag ska bli glatt överraskad?

Så nu är han ledig i två veckor, och jag ska vara glad.
Men jag känner mig mest lurad. Jag har gått och oroat mig, känt mig oviktig och oälskad. Helt i onödan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

G R A T T I S PÅ FÖDELSEDAGEN IDAG DEN 5 AUGUSTI storasyster!!! PUSS!

Tiagirl sa...

Fyller du år? Grattis isf!!!

Jag hade blivit fullständigt vansinnig om jag fick en sådan information... :/