torsdag, juni 04, 2009

Kan man gå på vatten?


Energinivån sjönk i nivå med skoskaften när jag vaknade i morse och såg vädret. Inget känns riktigt kul.
Trött på min man, ja visst, men precis lika trött på mig själv.

Vill bara ha roligt, festa, bekymmerslöst och halvberusad. Det är ett sånt konstigt liv jag lever nu. Jag mår ju förhållandevis bra, bara jag slipper vissa saker.
Läkare och Försäkringskassan vill att jag ska vänta med att börja jobba, vänta på vadå?
Äh, jag har ju sagt att jag ska låta dom bestämma, och då ska jag väl det också!
Det är ju skönt att vara ledig över sommaren, men ledig ensam och utan pengar är ju sådär kul...

Jag ska inte göra något förhastat! Jag ska inte göra något förhastat! Jag ska inte göra något förhastat! Jag ska inte göra något förhastat! Jag ska inte...

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej inget förhastat. Men jag tror inte du gör det heller...PUSS!