onsdag, juni 03, 2009

Onsdag

Veckorna går så fort, dom bara springer iväg och jag hinner inte med någonting!

Är lite trött på mannen för tillfället. Han är som ett plåster.

Det verkar inte finnas något mellanting hos honom. Antingen så ignorerar han mig och är kall som en fisk, eller också så säger han att han älskar mig fem, sex gånger om dagen, skickar sms, mail, pratar på facebook och blir sur när jag inte är lika intensiv.

Det är faktiskt jobbigt. Han kan inte göra en endaste sak själv. Vi går ut med hundarna ihop varje gång, hänger tvätt ihop, lagar mat ihop, handlar ihop, gräver i trädgården ihop, borstar tänderna ihop osv osv

Han kväääääääver mig, jag är inte en sån person som vill ha en annan klängande på mig.

Och säger jag att han får ge sig tar han det som ett tecken på att jag inte älskar honom längre och tjatar ännu mer...

Äh...det lugnar sig väl, det brukar det efter ett tag...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag finns här och lyssnar alltid det vet du! Puss från din lillasyster :)