söndag, september 28, 2008

Sliten

Idag är det söndag och jag är fortfarande helt slut sen i fredags!

Jag, Syster, C, och L var på After Work.

Syrran och jag hoppade och skuttade i vanlig ordning precis nedanför scenen när bandet spelade, Duo Jag var det den här gången.

Det var otroligt mycket folk, lönehelg förstås, och man fick kämpa för att inte bli fälld in över scenen (Som är i knähöjd). Idag är jag svullen och illblå på ena knät och brunröd/blå på sidan av det andra. Igår trodde jag att jag hade ont i knäna typ som träningsvärk, men så var det inte.

Syster höll på att bli osams med nån brud som knuffades, men som tur var hade vi M en bit bort som höll ögonen på oss, kändes tryggt! :-).

Kvart i elva tog jag landsortsbussen hem i sällskap med en rätt dragen L. Det var en helt ok kväll, väldigt mycket gamla bekanta ute och det är ju alltid kul!

Ja, så då har man gjort det här då, nu kan det få dröja ett tag till innan någon krog blir gästad av mig!

Kul men det gav ingen mersmak.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jo jag ärt snygg på höger knä jag med! Ont gör det oxå! Idioter som står och råknuffas! Vart tror de att de ska komma? Upp på scenene? Nåja....
Som Lasse sa: Man kan förhindra det genom att stå längre bak. Men hur kul är det på skalan?? Kramar Syster!!

Anonym sa...

Precis det sa Forssen också när jag sa att dom borde vaddera scenkanten!

Puss

Anonym sa...

:)