måndag, augusti 24, 2009

Meducin

Jag fortsätter att dribbla och fippla med mina mediciner. Kanske inte så smart, men jag har ju aldrig brytt mig om vad man får eller inte får!

Nu har jag helt tagit bort en av mina piller. Ett piller som ska göra att man inte går upp i hypo. Istället har jag ökat det piller som ska hålla mig från att gå ned i depp. (Fast, mycket viktigt, bägge medicinerna verkar lite åt bägge hållen men mest åt det ena).

Anledningen är att sista månaderna, sen jag ökade hypo pillret har jag blivit helt oacceptabelt seg. Jag har inte gjort något, inte haft lust med något. Allt har gått i ultrarapid och varit så jobbigt.

Nu känns det mycket bättre! Jag har lust att fixa hemma, lust att umgås och dom vanliga vardagsuppgifterna känns inte oöverstigliga!

Nu gäller det bara att hålla tummarna att jag inte går upp för högt. Och, att jag i så fall märker det tidigt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kämpa på!

Kram Milla (väntar på utredning)

Anonym sa...

I hold all my thumbs... Love!
C